Skriv din beskrivning här!

Sen sommar!

God morgon, God middag, God kväll! jag har inge speciellt att skriva men ja kännde för att smugla in ett inlägg. Bloggen blir ju så himla tråkig utan inlägg. Fast ja har ju inte haft denna blogg så länge så de förklarar kanske saken. Hösten är snart här och vinten med  :( inte alls taggad för vinterkläder. Nu längtar jag bara efter min lön, vill köpa skor, ett par bra skor man kan gå långt i. vill köp nya kläder, vill ha en tjockis tröja med luva på... jag vill ha allt men pengar växer inte på träd. ja kanske ska bli kännd världs stjärna på att sjunga eller en berömd tv stjärna. då lär man få in mycket pengar men de kommer alldrig att hända. kanske kan bli en kännd fotograf och sälja mina bilder för ett par tusen. fast då måste ja bli en bättre fotograf.. och de e ju ochså en utmaning för mig... 
puss hej!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback