Skriv din beskrivning här!

Katten som kan sova överallt

jag hittade våran katt ner tryckt i en låda sovandes, de är inte riktigt normalt, Hon brukar sova lite överallt men i en låda var ju lite otippat, Hur normal är de? Hur fick hon ens platts?
Men de ser ju ganska mysigt och tryggt ut på ett sett. Ja kan ju passa på att säga att i min familj har vi inga normala djur.
Men jag tycker om dom så enormt mycket iallafall ♥ 
 


fin blogg! :)

Svar: Tack så jätte mycke :-)
michelle möller

2013-11-01 · 21:38:59

haha åh så söt!! Påminner mig om mormors katter som är precis likadana! Stjärna ska alltid hitta lådor och ligga i och Frasse ska alltid ligga under mattorna haha! Så om man kommer hem till mormor och ser att mattorna ligger huller om buller så vet man vilken som har varit i farten haha ;)

Svar: Dom är ju så goa när dom hittar på massa knasiga saker.
michelle möller

2013-11-02 · 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback