Skriv din beskrivning här!

kulturnatten: Ulrik munter i fokus

980 bilder på bara ulrik, en hel del suddiga men väldigt många bra bilder också. jag är riktigt glad att äntligen ha fått sätt ulrik, de går bara inte och beskriva hur glad jag är. De ända som saknas är ett fotografi tillsammas! ja bjuder på 3 bilder för tillfället har inte orkat gå igenom alla sen vill ja inte lägga upp alla heller. tänkte faktist vara lite snål med att visa upp bilderna. 
ja har faktiskt en jätte bra film på ulrik som ja ska lägga upp sen. Den e så himla fin eller ja tycker den är fin. den är kort men värd att titta på. 
 
ja ska vara 100% ärlig och säga att, är de någon som inte kan stå still i 30 sec så är de ulrik. riktigt sprallig i byxerna. och ska man ta kort måste man vara snabb för annars får man bara en tom bild eller en suddig ulrik, så detta var en riktig utaning för mig att få fotografera på. Nu måste ja försöka ta tag i att gå på flera liknande saker så att ja får schansen att bli bättre :) måste skaffa mig en bättre kamera med ett bra stativ i framtiden och då kommer de bli 100 gånger så mycket bättre bilder. 
 

 
 
 


fina bilder!!

Svar: Tack :-)
michelle möller

2013-09-20 · 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback