Skriv din beskrivning här!

Gör om, Gör rätt, Gör på mitt sätt!

hallå alla älsklingar, har misslyckats totalt med min utmaning att fota människor, fast ändå inte, har inte riktigt haft ork att sätta mina händer på kameran och fota så de e ju lixom lite mitt fel att de inte har blivit nått. Men ja ska försöka nu i helgen att fota lite om de är fint och hoppas på att någon vill ställa upp :) Ska försöka få med pysen på ett hörn även fast han inte är en levande människa :)
 
Nästa månad tänkte jag faktiskt fokusera mig mer på höst inom fotografering :)
Det kommer dock också bli lite komplicerat och få tillfällen att fota eftersom att läxor och prov står på schemat och lite till. Men jag ska försöka iaf. Men nog om det. De är ju snart höst lov :) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback