Skriv din beskrivning här!

Plugga är inte min starka sida i livet

Hallå mina fina! medans hundarna sover så Sitter jag nu och pluggar in för naturkunskaps provet jag har nu på onsdag och religions provet som jag har på torsdag. Två prov efter varandra, undrar hur detta kommer att gå. Det är inte riktigt min starka sida att plugga till två prov samtidigt. men ja tror att de kommer gå bra iaf.
 
jag ska inte sitta här och skriva en massa eftersom att ja har en hel del plugg, har faktiskt varit lite ego och tillbringat en hel del tid åt hundarna och typ inget till läxorna, de är inte alltid man får vara hundvakt till finaste penny så man måste ju passa på innan hon åker hem. 
 
Sista bilden blev lite misslyckad. Hon blunda presic när ja tog kortet. Men den blev okej för att vara en misslyckad bild.
 
 
 


fin hund.

2013-10-05 · 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback