Skriv din beskrivning här!

Sista varma sommarbilden!

Nu är de värkligen höst mina läsare. Bladen har blivit färgglada, dimman är tjock på morgonen och frosten ligger fint på gräset. Men kylan där emot är ivägen för en perfekt höst. Men de blir ju ingen höst utan kyla enligt personen som bestämer vädret. Men det är bara att klä på sig mera kläder helt enkelt.
 
Idag har jag bara varit hemma och tagit de lugnt. lämnade penny för ett tag sen, och snart ska jag börja plugga.
Min månads utmaning inom fotografi ska jag också försöka komma igång med nu i veckan. Förra månadens utmaning gick jätte dåligt tyvärr. men ja ska lägga upp nåra bilder senare. Både gammla bilder från förr och nya bilder. (Detta kan kallas för fusk).
 
 


Så trist att det aldrig blir någon höst eller vår längre..

2013-09-30 · 23:14:18

fin bild!

Svar: Tack :)
michelle möller

2013-10-01 · 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback